Každému obchodníkovi, který prodává svým zákazníkům zboží po internetu, jistě velice záleží na tom, aby jeho zásilka dorazila k adresátovi v pořádku. Spokojenost zákazníka je totiž zárukou, že si na takový obchod vzpomene i kdykoli příště, kdy bude něco podobného potřebovat. Ovšem jak to zařídit, aby zásilka na místo dorazila bez poškození? Jednoznačně tak, že ji dobře zabalíte.
Vhodným balicím materiálem může být například igelitová obálka. Hodí se na všechny drobnější kusy zboží, nejčastěji je však používána k balení textilu, nicméně použít ji můžete i k zabalení celé řady dalších druhů zboží, třeba tiskovin.
Taková igelitová obálka vám nabízí hned celou řadu výhod najednou. Za prvé do ní hravě a rychle zabalíte, jakoukoli věc potřebujete. Balení do plastové obálky je velice snadné, protože stačí danou věc strčit otvorem dovnitř, a poté klopu zalepit. A je to. Jak je tedy vidět, rychlost balení do plastové obálky a třeba do kartónové krabice je nesrovnatelná, protože zabalit něco do kartónové krabice znamená provést hned několik úkonů najednou.
Ovšem pokud srovnáváme balení do plastu a do kartónu, měli bychom zmínit také objem a hmotnost takto zabalených předmětů. Věci zabalené do krabice jsou samozřejmě mnohem objemnější, neboť krabice má určitý předem daný tvar, který je nutné respektovat, takže se mnohdy stává, že s danou zásilkou často cestuje také mnoho vzduchu. A podobné je to i s hmotností. Zatímco plastová obálka neváží téměř nic, tak u kartónové krabice už to ani zdaleka neplatí. A je jasné, že jak rozměry, tak hmotnost balíku se promítnou do nákladů za přepravu vašeho zboží.
Nicméně pomyslete i na skladování obalového materiálu. Zatímco krabice vám i ve složeném stavu zaberou dost místa, tak plastové obálky můžete na minimální ploše skladovat klidně po stovkách i tisících. Tím spíše, že každý obchodník moc dobře ví, že nákup většího množství kusů je vždy cenově výhodnější.